Горещи новини

Проверяват случай с починал гръцки студент у нас

Изпълнителна агенция „Медицински надзор“ започва проверка по случая с починалия 23-годишен гръцки студент по медицина у нас, съобщиха от Министерство на здравеопазването.

За фаталния инцидент се разбра от публикации в гръцките медии след сигнал от бащата на младия мъж, който е лекар.

Според разказа на бащата синът му е бил ваксиниран на 22 февруари с AstraZeneca в България, а 10 дни по-късно получава първи оплаквания – гастроентерит (стомашно-чревно възпаление). Симптомите не отминали в следващите 5 дни младият мъж е постъпил в болница.



23-годишният пациент е приет в „Пирогов“ в начало на месеца, младият мъж развива сепсис, тромбоза и умира.

„Смъртта му е причинена от тежък хематом в мозъка, получен от удар след нещастен инцидент, а по случая е назначена проверка“, коментира случая пред Нова телевизия шефът на „Пирогов“ проф. Асен Балтов.

Фаталният случая коментира и министърът на здравеопазването проф. Костадин Ангелов. „Това, което знаем, е, че има проблем с този студент от травма в главата – от падане вкъщи“, здравният министър.

По думите му името на гръцкия студент и неговият личен номер на чужденец не фигурират в системата за ваксинация у нас. „Това показва, че в България на него не му е поставена ваксина. Но това са първоначалните данни. Ще изчакаме да завърши проверката и ще огласим цялата информация. Съболезнования на близките на момчето“, каза още проф. Ангелов.

Източник: blagoevgrad.eu

Последвайте ни:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Всички коментари, мнения и твърдения принадлежат на техните автори. Блогът не носи отговорност за преки или косвени вреди от тези коментари, мнения и твърдения.
error: Content is protected !!